سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید مشخصات قیمت انواع عمده و تکی نتیجه جستجو “ترالی” نتیجه جستج

 

خرید مشخصات قیمت انواع عمده و تکی نتیجه جستجو “ترالی”

نتیجه جستجو “ترالی”

ترالی 50×90

ترالی 50×90 یکی از تجهیزات استیل بیمارستانی است که با ابعاد مناسب خود، کاربرد های متفاوت و زیادی برای مراکز درمانی مختلف دارا می باشد. انواع ترالی ها با در نظر گرفتن آلودگی های محیط بیمارستان ها و مراکز درمانی از موادی ساخته می شوند که  قابلیت شست و شو داشته و به راحتی بتوان آن ها را استریلیزه نمود تا از انتقال آلودگی ها و به تبع آن ایجاد بیماری در افراد مختلف جلوگیری شود. ترالی ها در ابعاد و اندازه های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند که ترالی 50×90 یکی از انواع ترالی های سایز بزرگ می باشد. خرید انواع تجهیزات بیمارستانی از مراکز تولید تجهیزات بیمارستانی با کیفیت، می تواند کمک بزرگی به ارتقای سطح مرکز درمانی شما داشته و بنابراین رنکینگ بیمارستان یا مرکز درمانی شما را ارتقا بخشد. ویژگی های ترالی 50×90  از جمله ویژگی های این ترالی بزرگ که یکی از تجهیزات هتلینگ بیمارستان به شمار می رود، عبارت است از: ابعاد این ترالی بزرگ به این شرح است: طول 90 سانتی متر، عرض 50 سانتی متر و ارتفاع 85 سانتی متر این محصول تا 80 کیلوگرم تجهیزات بیمارستانی را تحمل نموده و همچنین می تواند آن ها را جا به جا نماید. در حقیقت هر طبقه از این محصول چیزی حدود 30 تا 40 کیلوگرم وزن تجهیزات را تحمل نموده و جا به جا می نماید. این ترالی از جنس استیل یا فولاد مقاوم و ضد زنگ ساخته شده و بنابراین به آسانی توسط مواد شوینده قابلیت شست و شو و ضد عفونی کردن را دارا می باشد. این ترالی چند منظوره بسته به نوع استفاده در مراکز درمانی مختلف، با انواع تجهیزات بیمارستانی تجهیز شده و مورد استفاده ی پرسنل برای خدمت رسانی به بیماران قرار می گیرد. ارتفاع مناسب این ترالی، امکان حمل آن را توسط پرسنل با محدوده های قدی متفاوت امکان پذیر نموده است. این محصول دارای 4 چرخ ترمزدار در ابعاد 75 می باشد که به خوبی می تواند وزن محصول و تجهیزات قرار گرفته بر روی آن را تحمل کرده و جا به جا نماید. طراحی چرخ های این ترالی به گونه ای است که بدون ایجاد هیچ هرگونه سر و صدا و مزاحمت برای دیگر پرسنل و بیماران، حرکت کرده و به کمک ترمز ها، از حرکت باز می ایستند. در حقیقت از آن جایی که محیط های درمانی نیازمند سکوت و آرامش هستند، چرخ های این ترالی از بلبرینگ های مرغوب ساخته شده که کیفیت و کارایی بالایی دارا می باشد. چرخ های ترمزدار این ترالی به کمک پا به راحتی از حرکت باز می ایستند و خدمت رسانی به بیماران را تسریع بخشیده و در نتیجه رضایت مندی افراد را از مرکز درمانی شما افزایش می دهند. دور تا دور هر دو طبقه ی این ترولی لبه هایی حدودا 2 سانتی متری وجود دارد که تجهیزات به خوبی بر روی آن قرار گرفته و همچنین از افتادن وسایل کوچکتر جلوگیری می نمایند. تمامی اتصالات این محصول به کمک جوش های co2 انجام شده که کیفیت و دوام بیشتر محصول را سبب می شوند.  ضخامت ورق های استیل به کار رفته در این ترالی 70 میلی متر بوده و بنابراین هر دو طبقه ی این محصول استحکام بالایی در برابر تحمل وزن زیاد و جا به جایی سریع آن را دارا می باشند. سطوح صاف هر دو طبقه ی این ترالی، تمیز کردن آن را تسهیل می نمایند. این ترالی بزرگ برای نگهداری و جا به جایی دستگاه های پزشکی، تجهیزات پزشکی کوچک و بزرگ، تجهیزات پانسمان و حتی جا به جایی و حمل غذای پرسنل و بیماران مفید بوده و می تواند موجب ارتقای سطح خدمت رسانی مرکز درمانی شما گردد.


ترالی یک کشو

ترالی یک کشو یکی از انواع ترالی های بیمارستانی پرکاربرد است که با دارا بودن یک کشو می تواند وسایل و تجهیزات را به صورت ایمن تری نگهداری نموده و در صورت لزوم جا به جا نماید. ترالی تک کشو نیز همچون سایر ترالی ها برای بخش های مختلف مراکز درمانی و یا مراکز توانبخشی و فیزیوتراپی و … مفید بوده و می تواند به سرعت تجهیزات مورد نیاز را به بالین بیمار انتقال دهد. ترالی یک کشو که هم برای رفاه و راحتی حال بیماران و هم برای راحتی و آسایش پرسنل مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد، از جنس فلز و یا فولاد ساخته شده و به خوبی می تواند محیط اتاق های مختلف بیمارستان ها را نظم و ترتیب بخشیده و وسایل را جا به جا نماید. ویژگی های ترالی یک کشو این ترالی فلزی یک کشو یک واحد متحرک است که حمل تجهیزات پزشکی را بر عهده داشته و با ویژگی هایی که دارد، می تواند در مدت زمان کوتاهی، تعداد زیادی از وسایل و تجهیزات پزشکی را جا به جا نماید. از جمله ویژگی های این محصول با کیفیت می توان موارد زیر را نام برد: این ترالی با ابعاد نسبتا بزرگ و سطح صاف و صیقلی که دارد، می تواند به خوبی انواع دستگاه های پزشکی نظیر فور، میکرودرم، هیدرودرمی و … را بر روی خود نگه دارد. این ترالی چرخ هایی با ابعاد 75 دارا می باشد که امکان سریع آن را فراهم می نماید. چرخ های این محصول بسیار نرم و روان است و بنابراین علاوه بر جا به جایی راحت ترالی، هیچگونه سر و صدایی را در محیط ایجاد نمی کنند.  این کالا در حقیقت علاوه بر دو طبقه، یک کشو نیز دارا بوده و بنابراین می تواند وسایل بیشتری را نگهداری کرده و جا به جا نماید. کشوی این ترالی بزرگ و جا دار است بنابراین تجهیزات زیادی درون آن جای خواهد گرفت. کشوی این ترالی یک کشو قابلیت جای گذاری تمامی وسایل کوچک تر را دارا می باشد. در حقیقت پرسنل بخش های مختلف می توانند برای جلوگیری از گم شدن وسایل کوچک تر و البته نظم دادن به آن ها، این وسایل را درون کشوی این ترالی قرار دهند. استیل به کار رفته در این ترالی تک کشو از مرغوب ترین فولاد ضد زنگ بوده و به همین جهت این ترالی قابل شست و شو با آب و مواد شوینده ی دیگر می باشد. این ترالی از استیل مقاوم ساخته شده است و بنابراین هر 2 طبقه ی این محصول مقاومت بالایی نسبت به نگهداری انواع تجهیزات و حتی دستگاه های سنگین بیمارستانی دارا می باشد. استفاده از رنگ پودری الکتروستاتیک بر روی بدنه ی کشوی این محصول، علاوه بر زیبایی، مقاومت زیادی به آن بخشیده و شست و شوی آن را نیز امکان پذیر نموده است. این ترالی قابل استفاده در تمامی مراکز درمانی اعم از بیمارستان ها و درمانگاه ها، مطب ها، کلینیک ها، مراکز توانبخشی، مراکز فیزیوتراپی، مراکز نگهداری از سالمندان، مراکز ترک اعتیاد و …می باشد. این ترالی می تواند در مکان های مختلف بیمارستان قرار گرفته و در صورت لزوم با حرکت داده شدن توسط پرسنل بخشف به سرعت بر بالین بیمار حاضر شده و تجهیزات مورد نیاز برای بهبودی بیمار را در اختیار پرسنل قرار دهد. گارد یا محافظ بلند لبه های این ترالی از افتادن وسایل بر روی زمین جلوگیری کرده و همچنین پرسنل می توانند به کمک همین گارد های لبه های ترالی، آن را جا به جا کرده و در میان بخش های مختلف به حرکت در آورند. سطوح این ترالی اعم از سطح هر طبقه و دسته ها و بدنه ی آن، به دلیل مرغوبیت استیل، ضد لک بوده و به راحتی به کمک یک دستمال مرطوب تمیز خواهند شد.


ترالی حمل پرونده ABS

ترالی حمل پرونده ABS از دیگر ترالی های بیمارستانی است که با سرعت بخشیدن به رسیدگی به بیماران مختلف، رضایت مندی ایشان را افزایش داده و در نتیجه موجب ارتقای سطح مرکز درمانی شما خواهد شد. به طور کلی این ترالی برای جا به جایی تعداد زیادی پرونده ی بیماران بخش های مختلف به صورت یکجا مناسب بوده و می تواند آنها را به راحتی جابه جا نموده و بر بالین بیمار ببرد. ترالی حمل پرونده ABS نوع با کیفیتی از این نوع ترالی ها می باشد که می تواند حدود 20 پرونده ی بیمار مختلف را بدون ایجاد آسیب و یا محدودیت به قسمت های دیگر مرکز درمانی منتقل نموده و در نتیجه تسریع روند درمان، ویزیت و یا حتی ترخیص بیماران موثر باشد. ویژگی های ترالی حمل پرونده ABS از جمله ویژگی های ای ترالی حمل پرونده به شرح زیر می باشد: این ترالی حمل پرونده تمام ABS بوده و بنابراین کیفیت بالایی نسبت به سایر انواع ترالی ها دارا می باشد. ABS نوعی پلاستیک فشرده بوده که از پرکاربردترین و با کیفیت ترین پلیمر های مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد. این ترالی در ابعاد متناسب با چارت پرونده بیمارستانی ( چارت پرونده فایبرگلاس و چارت پرونده آلومینیومی) چیزی حدود 20 تا 25 چارت پرونده بیمار را درون خود جای داده و جا به جا می نماید. جنس بدنه ی تمام ABS این ترالی علاوه بر استحکام و دوام بالایی که دارد، وزن بسیار سبکی داشته و بنابراین به راحتی و حتی به کمک یک دست، توسط پرسنل جا به جا خواهد شد. این ترالی 4 چرخ 100 میلی متری خاکستری دارد که بدون ترمز می باشد. ( این ترالی به دلیل وزن کمی که دارد و جا به جایی پرونده ها، نیازی به ترمز نداشته و به خوبی می تواند توسط دست مهار شود) چرخ های این ترالی بسیار نرم و روان حرکت کرده و بدون ایجاد سر و صدا در محیط بیمارستان که نیاز به آرامش و سکوتا دارد، جا به جا خواهد شد. سطوح مختلف این ترالی حمل چارت پزشکی از جنس ای بی اس بوده و بنابراین به راحتی قابل شست و شو، تمیز نمودن و ضد عفونی کردن می باشد. این ترالی همچنین برای نگهداری و جا به جایی پرونده های سوابق پزشکی بیماران نیز مناسب بوده و می تواند در این زمینه بسیار مفید و کاربردی باشد. قیمت ترالی حمل پرونده ABS نسبت به کارایی آن مناسب بوده و کاربرد زیادی برای نگهداری و جا به جایی پرونده های پزشکی مختلف دارد. این ترالی که یکی از انواع تجهیزات هتلینگ بیمارستانی به شمار می رود با سطح بالایی صافی که دارد، تمیز کردن آسانی داشته و به خوبی  می توان دیگر وسایل مورد نیاز بیمار، پزشک و … را بر روی ان قرار داده و جا به جا نمود.  چارت های پزشکی مختلف به صورت کشویی در داخل این ترالی قرار گرفته و پزشک و یا پرسنل بخش می توانند به راحتی آن ها را به صورت ریلی خارج کرده، استفاده نمایند و پس از آن به همان صورت درون ترالی قرار داده و در نتیجه به این طریق از مفقود شدن پرونده های بیماران جلوگیری نمود. این ترالی کاربردی به صورتی زیبا و مقاوم طراحی شده است و می تواند در زیباسازی و تجهیز مرکز درمانی شما بسیار موثر واقع شود. این ترالی حمل پرونده دارای نوار قفل مرکزی برای تمامی قسمت های کشویی بوده و بنابراین پرونده های پزشکی بیماران به صورت ایمن، تنها در دسترس پرسنل قرار خواهد گرفت و از گم شدن و یا جا به جایی این پرونده ها، اسناد و سوابق پزشکی جلوگیری به عمل خواهد آمد.  


ترالی اورژانس چهار کشو

ترالی اورژانس چهار کشو برای بخش اورژانس بیمارستان ها و دیگر مراکز درمانی کارایی داشته و بیشتر جهت احیای قلبی ریوی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترالی به همراه تجهیزات مورد نیاز برای شرایط اضطراری در قسمت های اصلی بخش اورژانس قرار گرفته و در زمانی که بیمار نیاز به احیای قلبی ریوی داشته باشد، توسط پرسنل بخش به سرعت بر بالین بیمار می رسد تا به کمک لوازم و وسایل درون آن، بیمار بازگردانده شود. ترالی اورژانس چهار کشو عموما توسط تیم اورژانس بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد یکی از وسایل ضروری برای تجهیز بخش اورژانس است، بنابراین بهتر است پیش از خرید این محصول از ویژگی های آن مطمئن شوید. ویژگی های ترالی اورژانس چهار کشو از جمله ویژگی های این ترالی اورژانس چهار کشو که خرید آن می تواند کمک بزرگی به احیای بیماران با مشکلات قلبی ریوی و البته ارتقاء سطح مرکز درمانی شما نماید، عبارت است از: جنس بدنه ی این ترالی از استیل با کیفیت روکش دار بوده و بنابراین در اثر رطوبت و یا دیگر موارد دچار زنگ زدگی نشده و حتی می توان آن را به کمک مواد شوینده ضد عفونی نمود. همچنین برای زیبایی و دوام بیشتر این ترالی اورژانس از پوشش رنگ پودری الکتروستاتیک استفاده شده است، بنابراین مقاومت محصول برای استفاده در بخش اورژانس و فوریت های پزشکی بسیار بالاست. این محصول دارای 4 چرخ 10 سانتی متری ترمز دار است که جا به جایی و نقل مکان سریع آن را فراهم می آورد. چرخ های ترمز دار این محصول بسیار با کیفیت و روان بوده و در حالت حرکت، حداقل سر و صدا و مزاحمت را در بخش اورژانس ایجاد می نمایند. در این ترالی قسمتی به منظور قرار دادن کپسول اکسیژن طراحی شده است تا تمامی تجهیزات مورد نیاز بیمار به سرعت در دسترس پرسنل قرار گیرد. علاوه بر این، دارا بودن جای سرم از دیگر امکاناتی است که این ترالی سیار برای پرسنل بخش اورژانس جهت خدمت رسانی هر چه سریع تر فراهم می آورد. تخته شوک از دیگر مواردی است که در این ترالی به درستی در قسمت رویی تعبیه شده است تا بتوان دستگاه شوک را به راحتی در مواقع اضطراری بر روی آن قرار داد. همچنین از دیگر قسمت هایی که این ترالی دارا می باشد، جای چراغ معاینه است تا با تنظیم ارتفاع بتوان به سرعت از آن استفاده نمود. طراحی زیبا و منحصر به فرد و در عین حال کاربردی این محصول، آن را برای استفاده در شرایط اورژانسی مناسب نموده است، چرا که در این ترالی برای تمام تجهیزات مورد نیاز احیا قلبی ریوی فضایی در نظر گرفته شده است. این ترالی 4 کشو جادار و بزرگ دارد که قفل مرکزی این ترالی به شما این امکان را می دهد تا در مواقع غیر ضروری تمامی کشو ها را قفل کرده و کسی امکان دسترسی به تجهیزات داخلی آن را نداشته باشد. کشوهای این ترالی بسیار با کیفیت و مقاوم طراحی شده اند تا در صورت لزوم بتوان وسایل سنگین و مورد نیاز دیگر را نیز که برای احیای قلبی ریوی بیمار نیاز است را درون آن قرار داده و در مواقع ضروری بر بالین بیمار برد. دارا بودن کلید و پریز سیار از دیگر ویژگی های این ترالی با کیفیت است که در مواقع ضروری بسیار مورد نیاز می باشد. اگر چه عموما در بخش اورژانس بیمارستان از ترالی های با رنگ قرمز استفاده می شود اما این ترالی در رنگ سفید نیز عرضه شده و می تواند با دکوراسیون مرکز درمانی شما با هر رنگی تطبیق پیدا کند.  


ترالی حمل ABS

ترالی حمل ABS با جنس بدنه ی مستحکم و خوبی که دارد بسیار پایدار و مقاوم بوده و می تواند دارو های مختلف را به سرعت به بالین بیمار انتقال دهد. استفاده از ترالی ها در محیط های درمانی، راه حل مناسبی برای نگهداری بهتر و جا به جایی سریع وسایل پزشکی ضروری می باشد. این ترالی حمل دارو با طراحی سبک و در عین حال قدرتمند، به خوبی می تواند در بخش های مختلف مراکز درمانی مورد استفاده ی پرسنل قرار گیرد. ویژگی های ترالی حمل ABS  ویژگی های این ترالی حمل دارو به این شرح است: ایده آل برای استفاده در کلیه محیط های پزشکی از جمله جراحی پزشک عمومی، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی.  دارای دو دستگیره در طرفین محصول جهت حمل و جا به جایی راحت ترالی از هر طرف سه طبقه با اندازه ی سخاوتمندانه، به شما امکان می دهد تا وسایل بزرگ تری مانند سطل های جمع آوری زباله های بیمارستانی، جعبه های دستکش یا رول های بزرگ گاز استریل را نگهداری کرده و جا به جا کنید. طبقه ی اول یا بالاترین طبقه ی این ترالی در ارتفاعی مناسب قرار دارد به گونه ای که پرستاران و یا کمک پرستاران و دیگر پرسنل بخش ها از محیطی با ثبات و تمیز برای کار برخوردار باشند و بتوانند به خوبی کار کنند. لبه های هر طبقه ی این ترالی به اندازه ی چیزی حدود 2 سانتی متر بالاتر از سطح طبقه بوده و بنابراین اشیاء، وسایل و تجهیزات پزشکی موجود بر روی آن ها بر زمین نمی افتد و حتی در زمان حمل و جا به جایی نیز به صورت ایمن بر روی طبقه نگهداری می شود. این ترالی 4 چرخ نرم و روان برای حرکت دارد که تحمل وزن خوبی داشته و بدون ایجاد مزاحمت و سر و صدا در محیط بیمارستان ها قابل حرکت می باشد. چرخ های این ترالی حمل ABS از بلبرینگ های با کیفیت و در ابعاد 75 میلی متر می باشد که ترمز دار بوده و به کمک پای پرستار به راحتی در بالای سر بیمار قفل می شود تا ثابت مانده و پرستار بتواند دارو ها و تجهیزات مورد نیاز برای بیمار را استفاده نماید. هر طبقه ی این ترالی حداقل 30 تا 40 کیلوگرم تحمل وزن را داشته و در حقیقت در مجموع، این ترالی حمل دارو چیزی حدود 120 کیلوگرم وزن وسایل و تجهیزات را تحمل کرده و جا به جا می نماید. پروفیل بدنه ی این ترالی بسیار قطور و از جنس ABS می باشد که نوعی پلیمر نفتی یا پلاستیکی مقاوم است. دمای ذوب این جنس ABS چیزی حدود 200 درجه سانتی گراد و دمای سوختن این پلیمر نیز چیزی حدود 220 درجه ی سانتی گراد می باشد و بنابراین کیفیت بسیار بالایی دارد. علاه بر بدنه، طبقات این محصول نیز از جنس ABS بسیار با کیفیت بوده و در حقیقت این ترالی تمام ABS دوام و طول عمر بالایی داشته و استفاده از آن بسیار نرم و روان می باشد. حتی دستگیره های این ترالی نیز از جنس ABS است که عایق سرما و گرما بوده و کیفیت بالایی را در جا به جایی توسط پرسنل دارا می باشد. این ترالی سه طبقه ABS نسبت به کیفیت بالایی که دارد، قیمت مناسبی داشته و می تواند نظر تمام مخاطبین حتی سخت پسندان را نیز جهت تجهیز مراکز درمانی لوکس و لاکچری جلب نماید. چرا که این ترالی با جنس مرغوبی که دارد، به زیباترین شکل ممکن طراحی گردیده و توسط متخصصین این حوزه تولید شده است. این واحد متحرک می تواند در بخش های مختلف مراکز درمانی، بیمارستان ها و … کارایی داشته و دارو های مختلف و حتی تجهیزات پانسمان و یا دستگاه ها و تجهیزات پزشکی را نگهداری و توسط چرخ های با کیفیت خود حمل نماید.  


ترالی 60×44

ترالی 60×44 از جنس استیل ضد زنگ در ابعاد 44 در 60 یکی دیگر از انواع ترالی های موجود است که در عین داشتن کاربری ساده، می تواند حجم وسیعی از مشکلات بخش های مختلف مراکز درمانی اعم از بیمارستان ها، درمانگاه ها و حتی مطب های پزشکی را برطرف نماید. ترالی 60×44 با ابعاد متناسبی که دارد، فضای کمی را در اتاق های مرکز درمانی اشغال می کند اما می تواند مقدار زیادی از وسایل و تجهیزات پزشکی موجود در یک اتاق را نظم بخشیده و به صورت هماهنگ برای خدمت رسانی به بیمار جا به جا نماید. ویژگی های ترالی 60×44 از جمله ویژگی های این ترالی 60×44 می توان موارد زیر را نام برد: قفسه های مسطح این ترالی یا چرخ دستی در بسیار محکم و مقاوم طراحی شده اند تا بتوانند حجم زیادی از وسایل را جا به جا نمایند. بدنه ی فلزی و محکم از جنس استیل این محصول نیز باعث شده تا وزن های بالای تجهیزات و دستگاه های مختلف را تحمل کرده و بتواند در زمانی کوتاه آن ها را به بالین بیمار برساند. ابعاد این ترالی به این شرح است: طول 60 سانتی متر، عرض 44 سانتی متر ارتفاع این محصول از زمین 85 سانتی متر بوده و بنابراین پرسنل به راحتی می توانند بدون نیاز به خم شدن آن را جا به جا نمایند. بدنه ی اصلی و البته صفحات هر 2 طبقه ی کالا از استیل یا فولاد روکش دار بوده و بنابراین در برابر هوا و رطوبت زنگ نزده و لک نمی گیرد.  چرخ های 10 سانتی متری ترمز دار این محصول با کیفیت قابل اعتمادی بوده و به نوبه ی خود می توانند وزن های بالا را تحمل نموده و جا به جا نمایند. فولاد یا همان استیل ضد زنگ به کار رفته در این محصول از مرغوب ترین آلیاژ های موجود در بازار بوده که برخلاف فولاد های معمولی درخشندگی و مقاومت بالایی دارد. اسکلت بدنه ی این ترالی آب کاری شده و شما می توانید با خیالی آسوده از زنگ زدگی و آسیب، آن را شست و شو داده و یا از این ترالی در محیط های مرطوب استفاده نمایید. در حقیقت این ترالی با فولاد درجه یک به کار رفته در آن، برای مناطق مرطوب کشور و یا بخش هایی از مراکز درمانی که رطوبت بالایی دارند، مناسب می باشد. لبه های هر طبقه از این ترالی صاف بوده و می توان از عدم آسیب رساندن آن ها اطمینان حاصل نمود. در حقیقت امنیت در تمامی لبه های این ترالی برابر می باشد. هر طبقه ی این ترالی به کمک لبه هایی از پروفیل بدنه به خوبی محافظت می شود تا پرسنل بتوانند به راحتی وسایل و تجهیزات خود حتی کوچک ترین آن ها را بر روی آن قرار داده و جا به جا نمایند. به طور مثال انواع ویال های دارو و یا دیگر تجهیزات کوچک و آسیب پذیر، به خوبی بر روی این ترالی قرار گرفته و از افتادن و آسیب در امان می مانند.  طبقات ثابت این ترالی بدون ریل بوده و در ابعاد متناسبی برای نگهداری تجهیزات زیادی طراحی و تولید شده اند و از 3 سمت به کمک لبه هایی محافظت می شوند. در واقع یک سمت از هر طبقه باز بوده و به راحتی می توان تجهیزات سنگین تر همچون دستگاه ها را بر روی آن قرار داده و سپس آن را جا به جا نمود. قیمت ترالی فولادی 60×44 نسبت به کارایی و کیفیت بالای آن بسیار مناسب بوده و در حقیقت شما می توانید تنها با صرف هزینه ای به مراتب اندک، اتاق های مرکز خود را نظم و ترتیب بخشیده و جا به جایی وسایل را تسهیل نمایید.


ترالی دو کشو

ترالی دو کشو یکی از انواع ترالی های با کیفیت است که بسیار کاربردی بوده و می تواند تمامی تجهیزات کوچک و بزرگ را به خوبی محافظت نموده و جا به جا نماید. مهم ترین مزایای ترالی های دو کشو و چند منظوره، استفاده از مواد با کیفیت، جا به جایی آسان تعداد زیادی وسایل و تجهیزات و ضد عفونی کردن آسان آن ها است. برای ساخت ترالی های چند منظوره از فلز با کیفیت و دارای پوشش پایدار ( پوشش پودری) استفاده می شود که می توانند به سطل زباله پلاستیکی و انواع دیوایدر مجهز شده و به این ترتیب کارایی بالاتری پیدا کنند. ویژگی های ترالی دو کشو از جمله ویژگی های این ترالی دو کشو که شما را متقاعد می کند تا این وسیله ی کاربردی را برای مرکز خود خریداری نمایید عبارت است از: سطح یا قفسه ی بالایی این ترالی ضد زنگ و با دوام است و بنابراین تمیز کردن و ضد عفونی کردن آن بسیار آسان می باشد.  هر دو کشوی این محصول بزرگ و جادار است و می تواند تعداد زیادی از وسایل و تجهیزات کوچک و بزرگ را به طور ایمن درون خود جای داده و توسط پرسنل جا به جا شود. سطوح باز بالایی و پایینی این ترالی استیل دو کشو برای دسترسی آسان و سریع به تجهیزات پزشکی لازم، بسیار مفید است. این قفسه ها نیز همچنین از جنس استیل ضدزنگ بوده و مقاومت بالایی دارند. این ترالی 2 کشو در رنگ سفید کروم طراحی شده و بنابراین به راحتی با هر نوع طراحی داخلی مراکز درمانی مشتریان هماهنگی پیدا می کند. این محصول به عنوان یک وسیله ی ثابت در اتاق های مراکز درمانی نیز قابل استفاده بوده و می توان تجهیزات مختلف را در داخل کشو های این ترالی محافظت نمود. چرخ های در ابعاد 75 این ترالی بسیار محکم و مقاوم هستند و می توانند وزن های بالای وسایل و لوازم درون ترالی را نیز جا به جا نمایند. پروفیل بدنه ی این ترالی فلزی دو کشو نیز بسیار محکم و بادوام است و می تواند وزن های بالای تجهیزات را نیز تحمل نماید. استیل مرغوب به کار رفته در این ترالی ضد زنگ و ضد خط و خش بوده و بنابراین شما می توانید بابت قرار دادن وسایل بر روی آن خاطر جمع باشید، چرا که استیل یا فولاد به کار رفته در این محصول نسبت به فرو رفتگی و خط و خش مقاومت بالایی دارا  می باشد.  حفاظ های بالایی این محصول، سطح یا طبقه ی بالایی را جهت قرار دادن وسایل و دستگاه های بزرگ تر مناسب نموده و از افتادن آن ها بر روی زمین جلوگیری می نماید. رنگ بدنه ی کشو های این ترالی الکترو استاتیک است و بنابراین امکان ضد عفونی کردن محصول فراهم شده است. در حقیقت این محصول به راحتی توسط انواع مواد شوینده حتی با ph بالا نیز قابل شست و شو بوده و می توان به خوبی آن را از آلودگی ها و میکروب های موجود در فضای مراکز درمانی و یا برخورد با بیماران مختلف، پاک نمود. چرخ های این کالا بسیار روان و سبک بوده و در عین تحمل وزن بالا، سر و صدایی را به محیط بیمارستان اضافه نمی کنند. در واقع چرخ های این ترالی بدون ایجاد سر و صدا حرکت کرده و مواد، دارو ها، وسایل، تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز را به سرعت جا به جا می نمایند. کشو های این ترالی در ابعاد متناسبی که دارند می توانند انواع دستگاه های بیمارستانی همچون فور و یا میکرودرم و … را نگهداری و جا به جا نمایند. طبقات و کشو های این ترالی تحمل وزن بالایی داشته و شما می توانید از ایمنی وسایل و تجهیزات نگهداری شده ی خود درون این ترالی آسوده خاطر باشید.


ترالی اورژانس پنج کشو

ترالی اورژانس پنج کشو یک واحد متحرک در محل های استراتژیک بیمارستان یا اورژانس قرار گرفته و قادر است در زمان توقف عمل قلب و ریه به سرعت بر بالین بیمار آورده شده و توسط تیم اورژانس مورد استفاده قرار گیرد . ترالی اورژانس یک واحد متحرک است که اگر چه کاربرد های متفاوتی دارد اما معمولا با هدف اصلی و حیاتی احیای قلبی ریوی در بیمارانی که دچار ایست قلبی شده اند، طراحی شده و با تمام داروها و ملزومات مورد نیاز تیم اورژانس در زمان احیای قلبی ریوی بیمار قبلا تجهیز می گردد.  انواع ترالی اورژانس را بر اساس اهداف مشخصی طراحی و تجهیز می‌کنند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود: برقراری و حفظ مسیر تنفسی بیمار بررسی پاسخ بیمار به انجام اقدامات احیای قلبی ریوی نگهداری و حفظ گردش خون در حالت اپتیموم پیشگیری و اصلاح اختلالات اسید و باز بدن بیمار پیشگیری و اصلاح  تعادل آب و الکتریک بدن بیمار آماده‌ نمودن بیمار برای ارجاع به بخش مراقبت های ویژه ویژگی های ترالی اورژانس پنج کشو    همانطور که گفتیم ترالی ها انواع مختلفی دارند و این ترالی اورژانس پنج کشو به صورت اختصاصی برای بخش اورژانس و فوریت های پزشکی بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی تولید شده است که ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشد و محتویات آن پس از هر مرتبه استفاده، مجدد چک شده و برای استفاده های بعدی از آن، دارو ها و ملزومات استفاده شده و مورد نیاز، مجددا جایگزین می گردند. از جمله ویژگی های این نوع از ترالی عبارتند از: این ترالی دارای چرخ های 10 سانتی متری (نسبتا بزرگ) ترمز داری می باشد که سهولت در جا به جایی و حمل سریع آن را برای پرسنل مرکز اورژانس فراهم می نماید و بدون ایجاد هیچ گونه صدایی، به سرعت قابل حمل بین قسمت های مختلف و جا به جایی می باشد. این ترالی اورژانس 5 کشو دارای قفل مرکزی برای کشو ها می باشد تا کارکنان این بخش در صورت عدم استفاده از آن، بتوانند آن را قفل نموده و از دسترسی افراد به دارو ها و ابزارآلات تخصصی پزشکی جلوگیری نمایند. جنس بدنه ی این محصول ترکیبی از استیل روکش دار مرغوب و ABS (یک پلیمر نفتی یا در واقع نوعی پلاستیک مرغوب و با کیفیت) می باشد که از زنگ زدگی و آسیب به آن ایمن است. رنگ الکترو استاتیک این محصول به همراه جوش های co2 نیز باعث شده تا این ترالی قابلیت شست و شو و نظافت با شوینده های قوی را دارا باشد و از انتقال آلودگی ها به سایر بخش ها و البته بیماران جلوگیری نماید. این کالا دارای جای کپسول اکسیژن ساز می باشد. این کالا دارای جای سرم برای استفاده و دسترسی آسان پرسنل بخش اورژانس جهت خدمت رسانی هر چه سریع تر به بیمار می باشد. این ترالی دارای چراغ معاینه می باشد. ترالی اورژانس پنج کشو دارای تخته شوک اختصاصی می باشد. دارا بودن کلید و پریز سیار نیز از دیگر امکانات ویژه ی این ترالی است که استفاده ی آسان کاربران آن را برای نجات هر چه سریع تر جان بیماران این بخش تامین می نماید. قابل استفاده در تمامی مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها و علی الخصوص بخش های CCU و ICU داخل کشوهای این ترالی شبکه بندی شده است تا پرسنل بخش بتوانند به راحتی با دسته بندی های مختلف به داروها و مواد مصرفی مورد نیاز خود در موقعیت های اورژانسی دسترسی پیدا کنند. این واحد در رنگ بندی سفید و قرمز بسته به خواست و سلیقه ی مشتری تهیه می گردد که البته به طور معمول در واحد اورژانس از رنگ قرمز آن استفاده می شود.  


ترالی حمل غذا

ترالی حمل غذا به اشیاء کاربردی ای گفته می شود که در پاسخ به نیاز روزانه وعده های غذایی نهار و شام بیماران در بیمارستان تولید می شود. این ترالی های حمل غذا که امروزه در شکل ها، رنگ ها و از مواد مختلفی ساخته می شوند، یکی دیگر از تجهیزات هتلینگ بیمارستان به شمار رفته و می توانند به عنوان مکمل های تجهیزات در مراکز درمانی، غذا دادن به پرسنل و بیماران را بسیار تسهیل نمایند. این ترالی حمل غذا که به عنوان ترالی حمل چای و یا ترالی حمل دارو و حتی برای جمع آوری ظروف غذا ها نیز قابل استفاده می باشد، می تواند در بخش های مختلف مراکز درمانی بسیار مفید بوده و به خوبی ایفای نقش نماید. ویژگی های ترالی حمل غذا از جمله ویژگی های این ترولی حمل بار که می تواند شامل بار و یا دیگر انواع وسایل و تجهیزات مورد نظر شما باشد عبارتند از: این ترالی 3 طبقه حمل غذا در صورت سفارش مشتری، در انواع 2 طبقه نیز تولید شده و بنابراین شما می توانید در هنگام ثبت سفارش این محصول، بسته به نیاز مرکز درمانی خود، از انواع 2 طبقه و یا 3 طبقه ی این محصول خریداری نمایید. جنس فلزی طبقات این محصول، تمیز کردن و ضدعفونی نمودن آن را ساده کرده و بنابراین سطح این ترالی در صورت آلودگی به مواد غذایی و یا دیگر مواد موجود در بیمارستان، به راحتی قابل تمیز کردن  و یا حتی شست و شو می باشد. چرخ های این ترالی از بلبرینگ های با کیفیت می باشند که 2 تای از آن ها ترمزدار بوده و به راحتی با پا باعث توقف ترالی می شوند. این ترالی در ابعاد متناسبی طراحی و تولید شده است تا طبقات مختلف آن ظرفیت نگهداری تعداد زیادی غذا و یا تجهیزات دیگر را دارا باشد و بتوان آن ها را برای بخش های مختلف حمل نمود. ارتفاع این ترالی متناسب با قد معمول کارکنان بخش ها بوده و بنابراین پرسنل نیازی به خم شدن نخواهند داشت و می توانند به راحتی از این ترالی برای پخش غذا در کل بیمارستان یا مرکز درمانی شما استفاده نمایند. طبقه ی بالایی این ترالی حمل غذا با ارتفاع ایده آلی که دارد همچنین می تواند محل مناسبی برای استفاده ی پرستاران و یا دیگر کارکنان بخش ها باشد. قیمت ترولی استیل این محصول بسیار مناسب بوده و شما می توانید با خرید این ترالی با کیفیت، بسیاری از نیاز های پرسنل بخش های مختلف مرکز درمانی خود را تامین نمایید. این ترالی در هر 2 سمت دارای دستگیره های بزرگ و مناسبی است که پرسنل می توانند از هر دو سمت این ترالی را گرفته و جا به جا نمایند. استیل یا فولاد به کار رفته در این ترولی بسیار با کیفیت، ضد لکه و ضد زنگ می باشد، بنابراین این ترالی به خوبی قابل شست و شو با مواد شوینده و آب بوده و بدون ایجاد لک و زنگ زدگی، می توان از انتقال کثیفی ها به بخش های دیگر جلوگیری نمود. از آن جایی که در بیمارستان ها و یا دیگر مراکز درمانی سکوت بسیار با اهمیت است، چرخ های این ترولی بسیار نرم و روان طراحی و تعبیه شده اند تا بدون ایجاد کوچکترین سر و صدایی، در جا به جایی مواد غذایی به پرسنل کمک نمایند.  هر طبقه ( 2 یا 3 طبقه) ی این ترالی با لبه های بالاتر از سطح طبقه، کمک می کند تا مواد غذایی و وسایل از روی آن بر زمین نیفتاده و به خوبی بر روی آن قرار گیرند. در واقع وسایل کوچک تری همچون قاشق ها و … به خوبی به کمک لبه های این تالی محافظت خواهند شد.